PostNord Strålfors indgår samarbejde med Jakeluyhtiö Suomi

Et nyt samarbejde mellem PostNord Strålfors og det finske distributionsfirma Jakeluyhtiö Suomi betyder, at Strålfors nu kan sende breve via Jakeluyhtiö Suomis distributionsnetværk i Finland.

Jakeluyhtiö SuomiDen første fase i samarbejdet gælder PostNord Strålfors’ We Mail-tjeneste.

– Vi leder hele tiden efter nye kommunikations-løsninger, der kan hjælpe os med at give en bedre service til vores kunder. For os som kanaluafhængig leverandør medfører samarbejdet en ny postal distributionskanal for vores We Mail-tjeneste, siger PostNord Strålfors’ managing director Johanna Starck.

Dækker halvdelen af alle finske husholdninger

Jakeluyhtiö Suomis distributionsnetværk dækker i dag halvdelen af alle finske husholdninger og udgør derfor et konkurrencedygtigt alternativ for virksomheder. Det er målet at udvide distributionsnetværket endnu mere og søge nye samarbejder i andre geografiske områder.

– Samarbejdet med PostNord Strålfors er naturligvis et stort skridt for Jakeluyhtiö Suomi. Det er også historisk, fordi det finske postmarked nu afreguleres. Det er første gang, nationale volumener fra et stort trykkeri sendes ud på en anden måde end gennem Postis netværk, fortæller Jakeluyhtiö Suomis managing director Marko Toivari.

Fakta

We Mail er en tjeneste for små og mellemstore virksomheder, der ønsker at outsource deres tryksagsproduktion.

Jakeluyhtiö Suomi tilbyder i første omgang distribution af breve, aviser og mindre pakker.

Sidst opdateret: 01-06-2016 14:34