Fagre, nye (digitale) verden!

Norge, Sverige og Danmark ligger alle på top 10-listen over lande med flest smartphones pr. indbygger. De fleste indbyggere i Norden har nu internettet med i deres lomme eller taske. Det har ændret vores købsadfærd og vores sociale liv.

Telefonselskaber investerer enorme summer i teknikudvikling. Men stadig hurtigere net og en stigende strøm af nye tjenester garanterer ikke succes. Konkurrenterne står hele tiden på spring. Tekniske fordele bliver hurtigt udhulet. Krigen om markedsandele foregår på en anden slagmark. De ægte og vedvarende konkurrencefordele opnås primært ved konsekvent at bearbejde, tiltrække og beholde lønsomme kunder.

PostNord udfører ofte det praktiske arbejde bag kulisserne for succesrige telekommunikationsoperatører. Vi opbevarer hardware, f.eks. telefoner, på lager. Vi sørger for, at de er korrekt konfigurerede. Vi står for hurtig og sikker leverance til kunden. Vi trykker og distribuerer SIM-kortet. Vi udsteder og udsender fakturaer og håndterer forskellige former for loyalitetsprogrammer. Alt det med det ene formål: At relationen mellem kunde og leverandør fungerer så smidigt som muligt.

Det er vores digitale verden.